THE BIGGEST REASONS WHY I LOVE CHRISTMAS


Traditionerne: Der er de traditioner jeg har taget med hjemme fra, dem Sune og jeg skaber sammen og dem jeg skal give slip på fordi jeg ikke bord hjemme mere! 

Jeg har i 21 år fået risengrød den sidste dag i november, så "nissen" kunne få noget at spise når han står op! Og ja det er noget jeg holder fast i. 

Selvfølgelig er Disneys Juleshow et must-see klokken 16.00 juledag og sådan har det være hele mit liv. Det er bare ikke rigtig jule uden at have se det.


Familietiden: Jeg nyder så meget at bruge tid sammen med min dejlige familie! Der er noget helt specielt ved juletid og familiehygge, der spiller enormt godt sammen. Vi plejer at gå lange tur ved havet, se film, spille spil og bare hygge i hinandens selvskab.

Julegodter: Op til jul er der masser julegodter! Og jeg kan lige så godt være ærlig.. Jeg er har den største sødetand ever! Men der er selvfølgelige nogen favoritter i blandt som er helt klart klejner, brunkager og chokolade med fyld. Når ja og er der også hjemmelavet havergrynskugler!



Julemaden: Hjemme hos os spiser vi and, som er en fantastisk spise. Og jeg elsker det! Vi får and, hvide og brune kartofler, rødkål, franskekartofler, brunsovs og waldorfsalat hvert år, men i år der også kold rødkålssalat på menuen som jeg nu så godt kan lide.  

Julelys: Julelys og masser af stearinlys! I gådagder, på tove, gennem byer er der pyntet op med en masse gran, juletræer og ledlys i forskellige farver. Folk tæller ned med deres kelenderlys og det hele lyser op i mørket! 


Candy, food, family, Christmas movies. These things are my absolute favorite things about Christmas!

Kommentarer

Populære opslag