A NEW ME

Hej alle!
I kender mig måske fra Fashion is my life, og måske også set at der har været meget stille på den blog. Dette har været grunden! Den 7. september havde den anden blog fem års fødselsdag, men på de fem år er der sket så meget med mig! Den gang startede en 14 årig pige, som elskede mode og var kun det hun tænkte på. I dag elsker jeg stadig mode, men har fået en større passion for mad, sund livstil og ja bare det gode liv!  Derfor lavede jeg denne blog for at kunne være mig selv, og vise jer mine største passionerne. 
Håber i tager godt i mod det! 
Knus Katrine

Hello everyone!
You may know me from Fashion is my life, 
and maybe also have seeing that there has been a lot of silence on that blog. This has been the reason! On September 7th, my other blog had five years birthday, but in the five years there has been happening so much with me! That time, a 14 year old girl, who loved fashion started and was just what she was thinking about. Today I still love fashion, but have got a bigger passion for food, healthy lifestyle and yes, just the good life! Therefore, I made this blog to be myself and show you my biggest passions. 
Hope you  will love it!
Love Katrine


Kommentarer

Populære opslag