MY FIRST CHRISTMAS PRESENT

Min kæreste og jeg har fået en ophold af mine forældre i julegave på St. Binderup Kro. St. Binderup Kros historie går helt tilbage til 1617,er en af Danmarks mest autentiske med helt sin egen stemning. Beliggenheden er et naturligt udgangspunkt for udflugter til bl.a. Rold Skov,Limfjorden, Kattegat og de dejlige badestrande ved den jyske vestkyst. Jeg glæder mig helt vildt til oktober og  at komme væk fra hverdagen og bare slappe af! 
Ser det ikke hyggeligt ud??

My boyfriend and I have got a stay of my parents at Christmas on St. Binderup Inn. St. Binderup Kros history dates back to 1617, is one of Denmark's most authentic with its own mood. The location is a natural starting point for excursions to, among other things, Rold Skov, Limfjorden, Kattegat and the lovely beaches on the west coast of Jutland. I'm really looking forward to getting away in October and away from everyday life and just relaxing! Does not it look lovely?


Kommentarer

Populære opslag