MY WEEKEND IN ESBJERG

Så er jeg tilbage efter en weekend i Esbjerg, hvor jeg har besøgt to veninder. Vi startede ud lørdag aften på Flammen, hvor vi fik en masse god mad, fik snakket og hygget. Der efter tog vi hjem til min veninde Maja, hvor vil spillede en masse spil. 

I'm back after a weekend in Esbjerg, where I have visited two girlfriends. We started out on Saturday evening at Flammen, where we got a lot of good food and got talked. After that we went home to my friend Maja, where will play a lot of games.
 Hele dagen i går blev brugt under dynen og hvor vi så Døde piger lyver ikke.
Jeg har læst bogen flere gang, ja op til 6 gange og er en af mine ynglingsbøger. Det var første gang jeg så serien, men er positive overrastet! Det er langt fra den samme som bogen, men ikke på nogen dårlig måde.
The whole day yesterday was used under blanket and where we saw Thirteen reasins why. I have read the book several times, yes up to 6 times and is one of my favorite books. It was the first time I saw the series, but it is positive surprise! It is far from the same as the book, but not in any bad way.

Kommentarer

Populære opslag