MY WEEKEND

Det er fredagaften, og jeg er i gang med at pakke et en weekend i Esbjerg. Til jer der ikke ved så har jeg boet to år  og gået på handelskolen i Esbjerg. Der fik jeg mine to bedste veninder, som jeg skal ned og besøg, og virkelig bare have en hygge weekend. På mandag skal jeg nok skrive om min tur, for vi skal virkelig hygge os!

It is Friday night and I am packing a weekend in Esbjerg. For those of you who do not know as I have lived two years and gone to business school in Esbjerg. There I got my two best girlfriends whom I have to go down and visit, and really just have a nice weekend. On Monday, I'll write about my trip, because we really have to enjoy ourselves!
Skal I lave noget spændende? 
God weekend søde læser!

Should you do something exciting? 
Good weekend sweet reader!

Kommentarer

Populære opslag