10 FACTS ABOUT ME - WRITTEN BY MY BOYFRIEND

Picture selected by Sune

 Jeg ved at personlige indlæg altid har været mine mest læste, og denne gang har jeg givet Sune lov til at lavet et. Her kommer 10 facts om my skrevet af min dejlig kæreste.


 Katrine kan godt lide at være kreativ, og bruger meget tid på forskellelig ting. Fx. hendes blog, mad, kager og ting, som I skal glæde jer til at se til Jul!

  Katrine har en vane med at vil have fodmassage, selvom jeg hader det!
Katrine er god til Jeg er meget imponeret over, hvor flot og gennemtænkt hendes blogs  er (og har været) og kan ikke forstå, hvorfor hun ikke har flere læsere end hun har.

Katrine elsker at eksperimenter med nye opskrifter både med mad og kager, og hun bruger meget tid i køkkenet.
Katrine hader/frygter at gå ude når det er mørkt, så hun ringer enten til mig eller hendes forældre på vej hjem fra arbejde eller andet.

Katrine vil gerne opleve VERDEN, ud at rejse med mig og bare opleve en masse!

Katrine drømmer om at få egen hus, familie og alt hvad der høre til.

Katrine vil gerne møde Emilie Knudsen. Hun er for Katrine så inspiranende, og Katrine synes at hun er et forbillede for hende!

  Katrine er dårlig til at være alene og at kede sig!

Katrine vil tit bare væk hjemme fra, og opleve noget når hun har fri.

 I  know that personal posts have always been my most read, and this time I have given Sune permission to make one. Here are 10 facts about my written by my lovely boyfriend.

Katrine likes being creative and spending a lot of time on different things. For example. her blog, food, cakes and things that you shall looking forward to Christmas!

 Katrine has a habit of wanting foot massage, though I hate it!

 Katrine is good at I am very impressed by how beautiful and thoughtful her blogs are (and have been) and can not understand why she has no more readers than she has.

 Katrine loves to experiment with new recipes, both with food and cakes, and she spends a lot of time in the kitchen.

 Katrine hates/fears to go out when it's dark, so she calls either me or her parents on my way home from work or something else.

Katrine wants to experience the WORLD, traveling with me and just experiencing a lot!
 
 Katrine dreams of having her own house, family and everything that belongs to.
 
 Katrine would like to meet Emilie Knudsen. She is so inspiring for Katrine, and Katrine thinks she's a model for her!
 
Katrine is bad to be alone and to be bored!

Katrine will often just leave home and experience something!

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag