MY TOP 10 FOR THE BEST AUTUMN

Jeg har skrevet det før, men efterår er bare den bedste tid jeg ved! Her kommer 10 ting, som for mig er med til at gøre efteråret den bedste tid!

I've written it before, but autumn is just the best time I know! Here are 10 things that help me make the best time!


1. BLANKETS AND PILLOWS: Jeg elsker at putte med min kæreste på sofa med en masse puder og tæpper, og bare hygge med en god film.
  
I love to snuggle with my boyfriend on the sofa with a lot of pillows and blankets, and just hanging out with a good movie.

 2. WARM CHOCOLATE: Min yndlings drik om efteråret er en kop varm chokolade og hvis det skal være ekstra lækker så med lidt flødeskum i. Og er noget, som bare er sjov at lave sammen og pynte! 

My favorite drink in the autumn is a hot chocolate and if it must be extra delicious so with a little whipped cream. And is something that is just fun to do together and dress up!

3. THE AUTUMNS DESSERT: Gammeldags æblekage, æbletærte, og desserter som høre efteråret til, er de bedste! 

  Old-fashioned apple pie, apple pie, and desserts that fall in autumn are the best!


4. CANDLES: Om efteråret er mit hjem fyldt med stearinlys, da jeg synes det skaber en behagelig og hyggelig stemning. 

 In the fall, my home is filled with candles, as I think it creates a comfortable and cozy atmosphere.

 5. IN LAYERS: Moden om efteråret og vinteren er det bedste! Jeg elsker lag på lag, varme striktrøjer, store tørklæder også er jeg også stor fan af tonerne i tøjet! 

 The courage of autumn and winter is the best! I love layers of coat, warm strings, big scarves, I'm also big fan of the tones in the clothes!

 6. FOOD: Jeg elsker gryderetter og supper! Det høre bare efteråret til!

I love soups! It just sounds like autumn!




 7. BOOTS: Man vil ikke se mig i andet om efteråret! Med hæl, uden hæl og i alle former for støvler.

You do not want to see me in second in the fall! With heel, without heel and in all kinds of boots.

 8. A GOOD BOOK: Jeg elsker at læse en god bog, mens jeg sidder under en behagelig tæppe. Og jeg kan helt sikker anbefalde Døde piger lyver ikke. Det er bogen bag serien 13 reasons why, og det er min ynglings bog!
 
I love to read a good book while I'm sitting under a comfortable blanket. And I can definitely recommend 13 reasons why. This is the book behind the series 13 reasons why, and it's my favorite book!

9. FAMILY: Jeg elsker at tilbringe tid med min skønne familie og heldigvis, er der en masse fødselsdag og der sker andre ting i efteråret, som bringer os sammen. Jeg elsker det!

I love spending time with my beautiful family and thankfully, there is a lot of birthday and there are other things in the fall that bring us together. I love it!

 10.  SCARF: Man vil næsten altid se mig med et tørklæde, jeg synes at de kan gøre noget fedt ved et outfit, og derud over er der ingen grund til at blive syg. Jeg står i butik, hvor dørene går op og i. 

 You will almost always see me with a scarf, I think they can do some fat on an outfit, and beyond that there is no need to get sick. I'm in store where the doors go up and in.

Kommentarer

Populære opslag