COUNTDOWN TO CHRISTMAS - ANNOUNCEMENT

Der er 24 dag til den 01. december, og jeg har tre ud af fem år lave COUNTDOWN TO CHRISTMASFashion Is My Life, og jeg kan se på læsertalene at det her var en kæmpe stor succes. Der ud over kan jeg rigtig godt lide at lave det, da jeg elsker Julen og synes det er så hyggeligt at dele ud af alle de hyggelige ting jeg går og laver. 

It's 24 days to 01 December, and I've got three out of five years doing COUNTDOWN TO CHRISTMAS at Fashion Is My Life and I can look at the readers that this was a huge success. Besides, I really like doing it because I love Christmas and think it's so nice to share all the nice things I am doing.


Er der noget i gerne vil se og læse må I endelige skrive, så vil jeg gøre mit bedste for at opfylde det!
God aften!

Is there something you would like to see and read, you must write in the end and I will do my best to fulfill it! Good evening!

Kommentarer

Populære opslag