PAINTING WORKSHOPS - ROYAL COPENHAGEN

Til jer der ikke ved det, så er jeg ved at uddanne mig til Isenkræmmer, og jeg er på skole lige nu. I skolen i går lavede jeg noget meget spændende og sjovt. Jeg har malet en Royal Copenhagen Blå Mega frokosttallerken! Jeg har fået en stor respek,t for dem der sidder og maler til dagligt, da det er meget meget svært (hvis man ikke er god til at male og tegne)! Her kan i se resultatet:

I'm in school right now. At school yesterday I did something very exciting and fun. I have painted a Royal Copenhagen Blue Mega lunch plate! I have received a lot of respect for those who sit and paint daily because it is very very difficult (if you are not good at painting and drawing)! Here you can see the result:


 Tallerken i sin rå form, også var det eller bare at tegne omridset op.

The plate in its raw form, either it was or just to draw the outline.

Så den klar til at blive udfyldt med den blå farve.

Then it's ready to be filled with the blue color.

Det færdige resultat! Den er ikke perfekt, men jeg er stolt! Nu er den over hos Royal Copenhagen og få glasur på også for jeg den på næste og sidste skoleophold! Hvis du gerne selv vil prøve det tjek her: Royal Copenhagen Events

The finished result! It's not perfect, but I'm proud! Now it's over at Royal Copenhagen and get an icing on for me too at the next and last school stay!

Kommentarer

Populære opslag