COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 10. DECEMBER // SNOW AND MEMORIES


December 10th-14 days back



I går aften begynde det at sne i Viborg, hvor jeg bor. Og jeg kom til at snakke med min søde mor om alle de minder jeg havde med sne fra min barndom. Vi kom til at snakke om da der var faldet så meget sne at min familie og jeg kunne bygge en snehule i vores have og man kunne sidde i den. Og hold nu op det må have taget lang tid, hvis man tænker over det. Vi lavede en stor bunke med sne og præssede det godt sammen. Derefter lavede vi et hul i den, som kun min brødre og jeg kunne sidde i. Må se om jeg kan finde et billede af det, når jeg en gang kommer hjem til min mor og far. 
Sne kan skabe fantastiske minder for både børn og voksne!

Glædelig Jul og nyd sneen mens den er her!


Last night, snow starts in Viborg, where I live. And I came to talk to my sweet mom about all the memories I had with snow from my childhood. We came to talk about when there was so much snow that my family and I could build a snow cave in our garden and you could sit in it. And hold on it must have taken a long time if you think about it. We made a big pile of snow and beat it well together. Then we made a hole in it, which only my brothers and I could sit in. Must see if I can find a picture of it once I get home to my mother and father.Snow can create wonderful memories for children and adults alike!

Merry Christmas and enjoy the snow while it's here!


Kommentarer

Populære opslag