COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 20. DECEMBER // CHRISTMASTREE AND MEMORIES

December 20th-04 days back!


Jeg sidder lige nu og tænker tilbage på traditioner i vores familie, som jeg desværre ikke kan være med til mere fordi jeg er blevet voksen og flyttet hjemme fra. Det er en del af livet, men jeg savner godt nok en ting rigitg meget! Den 21. december har min bedstemor fødselsdag og den dag har vi mere eller mindre altid hentet juletræ i bedstemor og bedstefars skov og fejret min bedste.(Fars forælder) Og derefter har vi altid fået æbleskiver og varm kakao! Det var så hyggelig! Oven over er i et billede fra 2014, som var sidste gang jeg var med til at hente et træ, der ude. 

Det var et meget specielt træ for mig! Min bedstefar (mors far) lavede et træ til mig, da jeg var en lille pige. Det var blev så plant hos mine bedsteforældres skov, (Fars forældre) og 2014 var det år det blev brugt til juletræ! Her ser i det pyttet:


I'm sitting right now and think back to the traditions of our family, which I unfortunately can not help more because I have grown up and moved from home. It's a part of life, but I miss a lot of things a lot! On December 21st, my grandmother's birthday and that day we have more or less always picked up Christmas tree in grandma's grandfather's grandfather's forest and celebrated my best. (Father's parents) And then we have always had apples and hot cocoa! It was so nice! Above is a picture from 2014, which was the last time I helped to get a tree out there.

It was a very special tree for me! My grandfather (mother's father) made a tree for me when I was a little girl. It was so planted with my grandparents' forest, (Father's parents) and 2014 was the year it was used for Christmas tree! Here's what you see:


Kommentarer

Populære opslag