COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 5. DECEMBER // CHRISTMAS CARD

December 5th- 19 days back

 I'm sitting right now and writing Christmas cards to my lovely family, and it has  become a tradition for me. I think it's such a nice thing to do!

Jeg sidder lige nu og skriver julekort til min dejlige familie, og det er efterhånden blevet en tradition for mig at skrive til mine nærmeste. Jeg synes det er sådan en hyggelig ting at gøre, og der ud over ved jeg at jeg glæder mange af mine familiemedlemmer. Hvis du står og mangler en ide til teksten til dit julekort så læs med her: 

EN TRADITION:

Rigtig god jul til jer alle!
Det er jo efterhånden blevet en tradition, at I skal have et julekort, og det er ingen untagelse i år!
Her hjemme er vi kommet i rigtig julestemning. Småkagerne er blevet bagt og hjemmet er pyntet op fra top til tå.
Rigtig glædelig jul og godt nytår!

JULEN ER FAMILIENS TID:
 Julen er en speciel tid, fordi man deler den med dem man holder af. Tusind tak, fordi vi må holde jul sammen med jer! Vi glæder os til en aften i godt selskab og med god mad. Hils alle børnene og jeres øvrige familie. Vi glæder os til den 24. December!
Julehilsen fra Katrine ❤

VI SES IKKE SÅ TIT:
 Julen er hjerternes fest. Det er en tid hvor vi skal nyde hinandens selskab, så vi kan komme tættere på hinanden. Vi glæder os rigtig meget til at holde juleaften sammen med jer. Det er jo ikke så tit vi ser hinanden, så det er dejligt med disse stunder, hvor vi kan udveksle gode minder og lægge planer for året der kommer.
Mange kærlige kram fra mor og far

TAK, FOR ET GODT ÅR!
Rigtig god jul og tak for et super godt år!
 Tiden flyver afsted! Om ikke så længe går vi ind i et nyt og meget spændende år. Og vi ved ikke hvad det nye år bringer! Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak for året der er gået.
Vi havde en fantastisk sommerferie sammen med jer og vi håber vi kan gentage den næste år? Pas rigtig godt på jer selv til vi ses i slutningen af januar.
De bedste hilsner
Sune og Katrine

Kommentarer

Populære opslag