COUNTDOWN TO CHRISTMAS - 7. DECEMBER // MY CHRISTMAS WISHES

December 7th - 17 days back


Jeg går rigtig meget op i kvalitet og det kommer også til udtryk når jeg ønsker mig noget!
Fx er Sengetøjet lavet 100% ren og naturlig bambus, og derud over er det
antibakterielt. Bambussengetøj adskiller sig fra andet sengetøj da det er temperaturregulerende. Jeg oplever at bambussengetøjet føles køligt, når det er varmt og omvendt behageligt lunt, når det er køligt i vejret. Det er helt sikker det bedste sengetøj jeg har prøvet! Sengetøjet kan købes hos Søvn & Confort.

Derudover går en rigtig Isenkræmmer ikke med på godt udstyr, og jeg kunne blive ved med at finde ønsker inden for køkkenredskaber! Haha!
Hvad ønsker I jer til jul??

 I am very excited about quality and it also expresses me when I want something! 
For example, the bedding is made 100% pure and natural bamboo, and beyond that it is
antibacterial. Bamboo bedding differs from other bedding as it is temperature regulating. I feel that the bamboo fabric feels cool when it's warm and
comfortable when it's cool in the weather. It is definitely the best bedding I have tried! Bed linen can be purchased from Søvn & Confort.


 I could keep looking for kitchen tools! I love to cook and stand in a kitchen.
What do you wish for Christmas ??

Kommentarer

Populære opslag