CHRISTMAS DECORATION - DIY

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at lave denne fine krans, som er dekoreret med julekugler til min hoveddør. Jeg vil guide jer trin for trin i den meget nemme DIY.


I simply could not resist making this christmas decoration to my front door. I will guide you step by step in the very easy DIY.


Hvad skal du bruge:

Limpistol med limstifter
En krans - du kan også bruge en i flamingo eller halm
Kugler i forskellige størelser


What do you need:

Glue gun with glue pins
A wreath - you can also use one in flamingo or straw
Spheres of different sizes


Jeg startede med at lime en ring af store kugler på, så kuglerne får et flot spil. Derefter limer jeg flere store julekugler på for at give noget fylde. Derefter limer jeg de to mindre størelser på over det hele, hvor der mangler dække! Sørg for at få at det ser ens artet ud! Til sidst kan du hænge en flot bånd i lige som jeg har ellers er det kun fantasien der sætter grænser. 


I started to paste a ring of big balls so that the balls get a nice game. Then I am gluing several big Christmas balls to give some fullness. Then I'm gluing the two smaller sizes on the whole where there is no cover! Make sure to make it looks the same! Finally you can hang a nice band in as I have otherwise it's only the imagination that sets limits.


Sådan kom det færdige resultat til at se ud!

The finished result!

Kommentarer

Populære opslag